Näin Ruokaboksi varautuu Koronavirukseen

Rakkaat asiakkaamme,

Koronavirustilanne näyttää pahenevan päivittäin niin Suomessa kuin muualla maailmassakin. Suhtaudumme asiaan vakavasti ja erityisin varotoimin kaikissa toimintaketjumme osissa.

Olemme kasvaneet viime vuosina Suomen suurimmaksi arkiruoka-palveluksi. Koemme juuri nyt poikkeuksellisen suurta kysyntää ja pyrimme vallitsevasta tilanteesta huolimatta kaikin keinoin turvaamaan arjen helppouden kaikille asiakkaillemme. Ruokaboksi soveltuu illallisratkaisuksi tällaisessa tilanteessa erityisen hyvin ja pyrimmekin varmistamaan raaka-aineiden saatavuuden poikkeuksellisista olosuhteista huolimatta.

Otamme tilanteen huomioon mm. raaka-aineita tilatessamme:

  • Suhtaudumme työntekijöidemme, asiakkaidemme sekä Ruokaboksi-kuljettajien terveyteen ja hyvinvointiin erittäin vakavasti ja olemme tehostaneet hygieniamääräyksiä entisestään.
  • Valitsemme aina suljetun pakkauksen avonaisten sijaan ja kiinnitämme erityistä huomiota pakkaushygieniaan.
  • Mikäli olet karanteenissa tai haluat välttää kontaktia, niin pyydämme ilmoittamaan tästä asiakaspalveluumme tilauksen yhteydessä.

Muutamia muutoksia toimitukseen jolla mahdollistamme, että kaikki saavat toimituksensa perille.

  • Poikkeustilanteesta johtuen toimitusaikaamme on laajennettu 12-22 välille.
  • Perjantaisin ilmoitettavassa toimitusajassa on kahden tunnin toimitusikkuna.

Tilausten toimittaminen, Kuljettajamme toimivat ovella seuraavasti:

  • Tuomme tilauksesi oven taakse ja soitamme ovikelloa.
  • Kuljettajamme astuu muutaman askeleen taaksepäin ja odottaa, että vastaanotat tilauksesi.
  • Jos olet sairaana, karanteenissa, tai haluat välttää kontaktin kuljettajan kanssa, niin voit etukäteen pyytää kuljettajaa jättämään tilauksen oven taakse. Saat ilmoituksen tekstiviestillä, kun tilaus on toimitettu.

Pyrimme takaamaan sen, että Ruokaboksi on tilattavissa kaikille halukkaille. Olemme tehostaneet asiakaspalvelumme resursseja, joten olethan yhteydessä mikäli sinulla on kysymyksiä.